2014. május 31., szombat

6.fejezet



Feküdtem a kanapén,a laptop az egyik kezemben,a másikban egy toll,Delgato fejét ölembe hajtotta,Chain pedig a lábamon feküdt.
"Egyetemes stúdiók...hmm." mondtam magamban,közben a telefonomat lapozgattam,hisz Justin írt egy SMS-t, tervezgessem a kirándulást.
Ez a szám biztosan az övé.Nem tudtam felhívni a 911-et. Milyen programozású ez a telefonon?
Lefirkantottam a helyeket,ahová szerettem volna menni,és azt hogy melyik nap lehet látogatni az egyetemet.Már gyakorlatilag mindent elterveztem,és azt hiszem,megérdemlek egy kis pihenést. Az órára pillantva láttam hogy 5:00 van,és ahogy tapasztaltam itt volt a vacsora ideje.
"Éhesek vagytok?" mind felkapta fejét és rohant a konyha felé,én lassan mentem utánuk.
"Na és Justin hol tartja a kutyaeledelt?" suttogtam magamban és kinyitottam az egyik szekrény ajtót.
Végre megtaláltam,szedtem mind a négy tálba,mind lehajtotta fejét és elkezdett enni.A telefonom hirtelen megszólalt a kanapéról,rohantam be, hogy felvegyem.
"Hello?" kérdeztem.
"Hogy bírod drágám?"
"Jól,most etettem meg a kutyákat." magyaráztam,közben a tollal játszottam.
"Jó,jó 15 perc múlva otthon vagyok.Megterveztél mindent cica?" 
"Igen." mondtam.
"Nagyszerű.Ne legyen túl sok." mondta pimaszul.
"Nem valószínű." forgattam a szemeim.
"Viszlát kislány." tette le a telefont.
Vissza tettem a telefont és elterültem a kanapén,Gyilkos felém futott és rám ugrott.
"Ooo,Kicsit nehéz vagy." nevettem,megveregettem az oldalát.
Delgato ugatni kezdett közben a farkát csóválta,oda rohant hozzám és végig nyalta az arcom.
Kuncogtam és le toltam magamról Gyilkost.
"Elég srácok,megfogtok ölni."
Tank hirtelen az ajtó felé rohant,karmaival karmolni kezdte a fa ajtót,és elkezdett nyüszíteni.Valószínűleg wc-ni szeretne.
"Tank nem tudom mit tegyek,Justin elhelyezett néhány riasztót a házban."
Tank tovább folytatta,attól féltem hogy a padlóra fog pisilni.
"Szar,szar,szar,szar." suttogtam magamnak és oda-vissza járkáltam.Gyorsan felkaptam a telefont és tárcsáztam Justin nevét.
"Jól vagy drágám?" az érintett személy hangja csengett a telefonban.
"Igen,igen,jól vagyok." hallottam a megkönnyebbült sóhajt telefonon keresztül.
"Akkor mi van?"
"Tank kiszeretne menni,de ha ki megy akkor bekapcsol a riasztó." magyaráztam közben alsó ajkam harapdáltam.
"Ó,öhm,engedd ki.Nincs riasztás,de a kerítés elektromos." 
"Oké,hát köszönöm."
"5 perc és otthon vagyok." mondta mielőtt letette.
Oda hívtam Tankot a hátsó ajtóhoz,kinyitottam és mind a 4 kutya egyből kirohant.Tettem egy lépést kifelé és mély levegőt vettem a friss levegőből.A kertben van egy medence,szauna,terasz,grill és rengeteg nyitott tér.Volt egy-két szék a közelemben,ezért úgy döntöttem hogy leülök és élvezem a kültéri időjárást.Hirtelen hallottam ahogy a hátsó ajtó kivágódik,és az abszolút füstölgő Justin lépett ki rajta.Körül nézett, és ahogy meglátott engem egy pillanatra megkönnyebbült ,mielőtt ismét eltöltötte a düh.Gyorsan közelített felém,durván megragadta karom és ráncigálni kezdett.
"Amikor azt mondtam hogy ki engedheted a kutyákat,az nem azt jelenti hogy te is ki jöhetsz." vicsorgott és befelé húzott engem.
"Sajnálom,nem tudtam Justin." nyöszörögtem és megpróbáltam levenni ujjait magamról "Soha nem próbáltam megszökni,esküszöm."
Megállt és felém fordult,a szemében zavarodottság látszott.
"Nem?" 
"N-nem,esküszöm.Csak leültem mert kezdtem rosszul lenni és a friss levegő segített." éreztem hogy hányingerem van,és most a friss levegőt se éreztem olyan frissnek mint pár perccel ez előtt.
"Menj fel és feküdj le." parancsolta,én gyorsan rohantam fel a szobájába.
Percekkel később Justin jött egy pohár vízzel a kezében és néhány gyógyszerrel a másikban.
"Itt van." mondta,átadta nekem és leült az ágyra.
"Köszönöm." suttogtam.Justin közelebb csúszott hozzám,átkarolta a derekam és az ölébe húzott.
Bevettem a gyógyszert és megittam a pohár vizet,a poharat az éjjeli szekrényre helyeztem és pihentem kisit Justin karjaimban.
"Érintetted már magad úgy?" 
Majdnem megfulladtam.Ezt most komolyan kérdezi?
"Mi-mi?" dadogtam,nem hittem a fülemnek.
"Megérintetted magad valaha cica?" megkérdezte ismét,közben bőrömet simogatta.
"N-nem én nem." 
"Mmmm." zümmögött.
"Te szűz vagy?"
"Nem." válaszoltam,zártam össze karomat mellkasom előtt.
"Ki volt az?" a hangja hirtelen rekedt és dühös lett.A válasz,amit adtam neki biztosan nem az amit hallani szeretett volna.
"A régi barátom,mind ketten részegek voltunk,és én..én nem emlékszem semmire." elismertem,de az érzés ami bennem volt hihetetlenül kínos ez.
"Velem majd biztosan emlékezni fogsz." vicsorgott rekedten,beleharapott fülembe.
"Megérintetted már magad?" miután megkérdeztem,gyorsan csaptam kezemmel számra."Nem akartam megkérdezni.."
"Igen."  felelte. "Az utolsó alkalommal,elképzeltem a kis kezed körülöttem ahogyan dörzsölgetsz.A következő amit elképzeltem az a kis szád volt,és-"
"Ne,hagyd abba!" könyörögtem és kezemmel bedugtam fülem.
"Kényelmetlennek érzed ezt a témát?" kérdezte,átkarolva közelebb húzott magához.
"Rendkívül annak."
"Nos,talán ha velem csinálnád jobban éreznéd magad."
"Nem!" mondtam,mire ő felemelte a szemöldökét rám.
"Nem értesz egyet velem cica."
"Kérlek,Justin." nyöszörögtem.
"Inkább legyen a kezed?" elvigyorodott,a forró levegő csiklandozta a nyakam.
"N-nem."
Elkezdte levenni nadrágját,én pedig levegő után kapkodtam és becsuktam a szemem.
"Nyisd ki a szemed cica,vagy akkor csinálhatod magad." letette egyik lábát mellém és kényelmetlenül fészkelődött,száját elhagyta egy nyögés.
"Hmmm ott hercegnő." alig bírtam levegőt venni,valami keményen nyomta a hátam.
Felemelt engem az ölébe és teljesen levette nadrágját,így csak a boxer maradt rajta.
"Ezt vártam egész idő alatt,érted?" mondta,én bólintottam egy aprót.
Lassan lehúzta a boxert,a szememet csukva tartottam,nem akartam ezt,főleg nem így hogy csípőjén ülök.
"Nézd a kezem." suttogta,én nagyot nyelve pillantottam le kezére,ő gyorsan megfogta farkát.
Felnyögött,és légzése is nehezebb lett,ahogy megszorította hangosabbat nyögött.
"Add a kezed." a szemem elkerekedett és megráztam fejem,elkezdtem hátrálni.Gyorsan megragadta a karom,és kezére helyezte,kezeink megpihentek mellkasán.
"Érintsd meg,kérlek." szinte könyörgött.
"V-vedd vissza a boxered." felnyögött,kezem mellkasán maradt.
Ő engedelmesen vissza vette,kezem mellkasán járt.Felült,és ez volt a legjobb nekem.
Ujjaim megkeményedett mellbimbójára szaladtak,ő felnyögött,kezemet lejjebb csúsztattam,egészen a v vonaláig.A kezem megkerülte boxere szegélyét és felnyögött,némán nyögött, hogy menjek lejjebb.
Kezem csak átfutott férfiasságán,őt egy torokhangú morgás hagyta el.Kezemmel vissza tértem mellkasához,végig húztam ujjaim feszülő izmain. Kemény testén enyhén simítottam végig ,Justin ajkai szétnyíltak.Ismét felnyögött,lenéztem és láttam ahogyan saját ujjait nadrágjába futtatja. Néztem ahogy mozdulatai egyre keményebbek és gyorsabbak lettek,nyögései egyre hangosabbak.Büszkén láttam hogy Justin hihetetlenül sebezhető állapotban van,élvezve ezt az örömöt simítottam végig ismét testén.Kezemmel megálltam gyomránál,szeme tágra nyílt,nem számítottam rá hogy ezt fogom tenni,de keze gyengéden hanyatt esett az enyémet bátorítva.Justin tekintette arcomra vándorolt,ahogy mutatta hogyan érintsem meg őt,egyre nehezebb lesz,alkalmaztam ujjaim.
"Nehéz."
Gyorsabban folytattam,miután Justin örömében felnyögött.Lélegzetvisszafojtva kiáltotta nevem,csípőjét ringatta enyémen.Kezem állandó ütemben volt,szemöldökömet összehúzva koncentráltam.Nedvesség kezdte alkotni alattunk a kapcsolatot,Justin nyögései is egyre hangosabbá váltak,és egyre gyakrabban.Justin arca nyugodt volt,de öröm íródott rajta.Fejét hátra hajtotta,én pedig tovább folytattam a munkát dudoránál.Ujjait csípőmbe ásta.Mély nyögés hagyta el a száját,visszhangzott az egész szoba.Végre,Justin hangosan felnyögött,meleg,nedves folyadék terjedt el boxerében,fejét vállamra hajtotta,egy meleg hullám futott végig testén.Kezét összekulcsolta körülöttem,engem szorosan tartva helyemen,csípője megrándult,kétségbeesetten követelőzve ennél több kapcsolatért.
"Brooke." felnyögött,ahogy tenyeremmel végig simítottam arcán,pihentetve őt.Feje vállamon maradt,ahogy próbálta irányítani légzését,arcát nyakamba fúrta.Légzése hamarosan vissza tért a normális kerékvágásba,felült,forró csókot lehelt ajkamra.Majd felállt Justin és megdöbbentem hogy mennyire kiemelkednek hátizmai. Felkapott egy tiszta alsót és elindult a fürdőszobába.Hallottam ahogy elkezd zuhanyozni és ezt a kis időt kihasználva futottam le a földszintre és csináltam egy csésze teát.Annak ellenére hogy ez egy kínos intim pillanat volt,ez volt a kedvencem.Nem csak a "perverz" dolgok miatt,hanem azért,mert annyira  sebezhető volt.Csípőjét rángatta az én érintésemre,kétségbeesetten keményebb kapcsolatért harcolva.Feltettem a vizet  forralni és vártam,közben viszont úgy éreztem erős karok tekerednek körém.
"Köszönöm ezt a csodás pillanatot." suttogta,többször is megcsókolta arcomat."Ja és ne aggódj." fordított maga  felé amitől mellkasának csapódtam "úgy tervezem,hogy betartom a szívességem."

5 megjegyzés: