2014. augusztus 26., kedd

10.fejezet

Sziasztok, visszatértem!^^ Úgy döntöttem ismét folytatom a blogot!Remélem, hogy akik eddig szerették ezt a blogot, azoknak ezalatt a rövid szünet alatt sem változott meg róla a véleménye!Remélem nem vesztettem el egy olvasómat sem! Jó olvasást! 




Leparkoltunk a bevásárlóközpont előtt, a mellettem ülő kinyitotta nekem az ajtót én pedig kiszálltam.Nem szerettem igazán soha sem a bevásárlóközpontot, de mivel Justin azt mondta, hogy kapok pár ruhát, azt hiszem kibírom.Tényleg nem kellett volna azt mondanom, hogy nem törődik velem."Ó, istenem." motyogta Justin, ahogy levegő után kapkodott, ahogy meglátta a Forever 21.-et. "Ez a bolt a legrondább szar, amit valaha láttam."A szemem elkerekedett, "Tudod itt igazán szoros ingek vannak, rózsaszínűek." úgy döntöttem, hogy kötekedek vele egy kicsit.Nagyot nyelt, "Amit viseltél, amikor találkoztunk?""Igen." mondtam hanyagul, "Tudod miről beszélek, ugye?"A szeme egy árnyalattal sötétebb lett, "Hol vetted azt cica?" "Forever 21" Nem is tudtam befejezni, amikor Justin hirtelen berángatott a boltba."Keressünk egy másik olyat, rendben?" mosolygott, lehajolt, hogy megpuszilja az arcom.Szememmel végig néztem a bolton, elkezdtem sétálni a polcok között.Bevallom néhány dolog tényleg elég csúnya volt a boltban, de ha szerencséd van, megtalálsz néhány dolgot a kedvenc termékeid közül.Fogason lévő pulóvereket és ingeket pillantottam meg, és rögtön oda mentem hozzá, kiszedtem egy fehér inget, néhány csipkével a hátán."Hé, bébi, ez a kedvencem."Megfordultam, hogy megnézem Justin kezében a pulóvert, "Én foglalt vagyok." mondtam.

"Mi lenne ha nem lennél az." gúnyolódott.Hanyagul megvonta vállát, vetett felém egy pillantást és azt mondta, "Pedig én megvenném neked."Felvettem egy pár felsőt ami tetszett.Justin pár másodperc alatt ott termett mellettem, megnézte a ruhákat a karomban.Helyeslően bólintott, derekam köré fonta karját."Kövessen." mondta a hölgy, elmondtam neki, hogy hány ruha volt a kezemben, ő bólintott, és elindultunk az öltözők felé, Justin mögöttem jött."Ó elnézést uram, ön oda nem mehet be." mondta, szemöldökét emelte fel rá."Szállj le rólam." Justin a szemét forgatta és nem törődött a lánnyal.Gúnyolódott, motyogott az orra alatt, mielőtt elindult."Justin, nem.Te nem jöhetsz be velem az öltözőbe.Maradj itt." megráztam a fejem és besétáltam.Dúdolt, kezét a zsebébe süllyesztette, "Rendben, de gyere ki és mutasd meg hogy áll.""Rendben." morogtam és bementem az egyik fülkébe és bezártam az ajtót.Levettem az ingem, így csak a piros csipke melltartóm volt rajtam, mielőtt felvettem egy fehér inget.Szorosan átölelte a testem, kimutatta lapos hasam.Mosolyogtam a tükörképemre a hosszú tükörben."Cica, gyere és mutasd." Énekelt Justin, finoman kopogtatott az ajtón.Megforgattam a szemem a sokadik alkalom után, kinyitottam az ajtót és kiléptem.Justin szeme elkerekedett, megnyalta ajkát, szeme elidőzött mellemen.Megölelte derekam, így közel húzott mellkasához.Dúdolt a fülembe, élveztem az érzést."Ez a póló rohadt szexi." suttogta s megcsókolta a fülem alatti részt."De azt hiszem jobban nézne ki a padlón." morogta, szívni kezdte az érzékeny bőrt.

"Á-állj." könyörögtem gyengén.Nyelvével körözött a vörös bőrön, így egy csíkot húzott le nyakamon.Eltoltam mellkasát, egy kicsit botladozott, mielőtt vissza nyerte egyensúlyát.Gyorsan bementem a fülkébe és bezárta magam mögött az ajtót."Elfuthatsz, de nem tudsz elrejtőzni." kuncogott, támaszkodott az ajtónak."Úgy tűnik, mintha futnék?" vigyorogtam."Rendben, na gyere, az összes is jól áll egyébként." felsóhajtott, összeszedtem a ingeket.Átsétáltunk a pénztárhoz és Justin kifizette a sok táskányi ruhát."U-uhm köszönöm." motyogtam, figyelembe véve a rengeteg táskát a kezében.Diadalmasan mosolygott, "nem probléma."Még bementünk 4 üzletbe, mindketten fáradtak voltunk a vásárlós hosszú nap után."Oké." állt fel Justin a padról, "van még egy bolt, amit szeretném ha megnéznék."Megköszörültem a torkom, "Milyen bolt?" "Victoria Secret."

**

Ott álltunk a Victoria Secret előtt, megráztam a fejem."Justin nem, ez olyan kínos!"Átölelt szorosan húzva magához."Awww az én kis cicám zavarban van?" ugratott.Kezembe temettem az arcom és próbáltam elrejteni forró arcomat."Ne!" nyafogtam.Kuncogott, megragadta a csuklómat és behúzott."Válassz ki két melltartót, és vedd fel mind kettőt." épp hogy tiltakoztam volna, Justin elszaladt a boltba, majdnem levert egy szegény asszonyt.Kiszedtem egy rózsaszín melltartót amin egy kis csipke volt, egy sima fehéret.Bementem, és kb. 10 pár melltartót nyomott a kezembe Justin."Szeretem a szíjat." morogta.A két melltartó amit Justin választott, hát hogy is fogalmazzak olyan volt, olyan...túlfűtött.Az egyik egy fekete csipkés volt, a másik pedig egy gepárd mintás piros."Végeztünk." Justin elvigyorodott, kifizette a fehérneműket.

***

Az út haza felé normális volt.Nem sokat beszéltünk, Justin keze ott volt, ahol nem kellene, én folyton ellöktem.Justin csak nevetett, "Kapcsold be a rádiót, cica."Én eleget téve kérésének, előrehajoltam és bekapcsoltam a műholdas rádiót, egy rock zenére."Rock zene?" kérdezte Justin, én bólintottam."Szeretem a rockot és a popot." A Teenage Dirtbag üvöltött Justin kocsijának hangszóróiból, ő ujjaival dobolt az ablakon és halkan énekelt.
"Her boyfriends a dick
And he brings a gun to school.
And he'd simply kick,
My ass if he knew the truth.
He lives on my block.
And he drives an Iroc
But he doesn't know who I am.
And he doesn't give a damn about me."
Jusin rám nézett, kissé összehúzta a szemét."Szép hangod van." hajtott be a házához vezető útra."Köszönöm." motyogtam, "Miért nem énekelsz?"Gúnyolódott, "Nem tudok énekelni." "Mindenki tud énekelni, csak nem mindenki jól."Nevetett, "Hát szarul.""Én nem tudom, még soha nem hallottam." vontam vállat, mentem fel a lépcsőn.Beléptünk a házba, Justin levette a kabátot a vállamról."Lehet, hogy majd egy nap hallod." motyogta Justin, de én tisztán halottam.Lehuppantam a bőrkanapéra, bebújtam a bársonyos takaró alá."Cica?" Justin hívott a konyhából, leszálltam a kanapéról és kidugtam a fejem az ajtón.''Igen?" "Te félsz tőlem?" kérdezte, és azon kaptam magam, hogy a szemöldököm ráncolom.Miért kérdezi ezt most?"U-uhm, igen." motyogtam, közelebb mentem.Vad mosolyra húzódott szája, odajött hozzám, mellkasához húzott."Jó." forró lehelete csiklandozta a fülem, "mert kellene."Elakadt a lélegzetem, a durva szavai visszhangoztak a fülemben.Miért volt ilyen? 
"Ha szeretsz engem, akkor nem kell féled."

11 megjegyzés: